Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 21, 2014

...Sayang Sangat-Sangat Nih...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.
Senyumlahhhh.. itu kan sedekat yang palinggg mudah..:)

Hari nih x de layan WW. hehehe.
haini i nak tempek gambar yang mengulit kenangan manis yang bakal mencecah 8 tahun.

Tadaaaaaaaa... Tuala hantaran Kahwen Kami!!!
Suweeet ke tidokkkkk? hahahahaha*mintakpelempang!
Okeh.. kita Zoom sikittttt.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Selamat Pengantin Baru..Auwwwww!!
tengok lah tarikh tu.. 06 06 2006.. bulan depan cecah lah usia perkahwinan kami 8 tahun.. alhamdulillah.
tuala nih hantaran dari Cinta untuk i. tu pasal ade tulis nama 'Sayang' kekekeke
Dalam 2 LOVE kat atas nun ade tulis nama Cinta dan nama i. hehehe

Tualah nih kami tempah khas untuk hantaran kahwen kami.
teringat2 lah kami berdua gi tempah kat Plaza Alam Sentral nun.
hihihihihihi

ini plak hantaran dari pihak i untuk Cinta.
tuuuu Ada tulis nama abang tuuuuuu~
Inilah antara barangan kesayangan i. tuala nih keluar sebab i nak cuci.
dah lama sangat dalam gobok, naik kuning plak.
Cinta tanya bila nak guna?? i kata tunggu kita gi honeymoon. hahahahahahaha

Masa tengah menunjuk2 kat My Anis. dia tanya.. Kenapa nama dia x de dlm tuala jugak?
hahahahhaha.  i jawab.. tuala nih mama ngan papa beli masa mama cinta2 ngan papa. dia OOoookan jer lah. ahaks.

Okeh.. tuala dah bersih dan wangii.. kita masuk balik dlm gobok.
nak pergi honeymoon nanti baru kita kuarkan balik k~

Sekiannn.. Tempek gambar tuala kesayangan.

P/s: Korang masih ade barang hantaran yang masih tersimpan rapi???



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

24 comments:

ct cheery said...

amboii..romentik sangat!!hihi

lieyalatif said...


haluuwww zura...pekaba?

terbaik la zura...masih simpan dan elok lagi...lieya plak hantaran yg ada cume cincin ngan gelang jek laaaa kahkahkah....yg lain dah kemane menghilang...adoiiiii...tuala pun ade lagi, tp dah lunye sbb dok pakai tapi syg nak buat so bersimpan dlm lemari tu....tu tgk tuala zura segan lieyan...elok lagi hah terjaga nyeeeee hehehheheheh


amboiiiiiii ade perancangan nak pi honeymoon kee...haa dah ready le tu nak ngandunglagi sekali ekekeekk dah ilang yeak nerves ari tu ekeekekekeek....

lizz said...

Waa tak pakai lg ..lizz punya tuala hantaran tah mana hilangnya dah ...hehe...
Siap pakai time honeymoon tu...sweet sangat tau....

norhidana miswan said...

kerlas ko dik, siap ada tulis2 gitu bagai.... mmg simpan utk kenangan... tarikh kawin pun lawa... i like tau

*akak dh bt ntry pagi2 buta ko jgn tak komen lak... akak cubit kang

Masya said...

tarikh dan tahun anniversary kita sama kan hihihihi .. tuala saya besar buat selimut sampai skrg utk amir ... yg selalu guna sejadah hihihihi

Sura Mohd said...

memang cantik tarikh kawin tu...
ehem..ehem.dok ckp pasal honeymoon..cepat la pi zura..nak tengok hasilnya..haha..

Kakzakie said...

Kalau bawa pergi honeymoon jgn sampai tertinggal kat hotel pulak Zura..

Sayang ni.. memori terindah. Kalau boleh setahun pakai sekali aje (masa 6hb June aje)..

Fifi Nadhrah said...

k.zura.. kalau tuale kecik frame kan la.. kenangan tu..

εïзmummyHazaεïз said...

Alahai romantis.. Mak mertua haza simpan lagi balang deco hantaran dari kite taruh cekelat dulu. Dia taruh gula sekarang, ekikikiki

Tihara said...

dah dekat dah dengan annivesary tak lama lagi..
cantik tuala dia, pandai zura pilih..
moga ikatan suci kekal selamanya ey zura..aamiin :)

Zee Suhaini said...

kira entri khas tuk cik abe ni zura..tak lama dah tuk nak annivesary..bleh hint2 mintak hadiah..ahahaha..

zee yang hantaran yang elok lagi sejadah ngan kemeja jer..tuala ada gak tapi dah comot..

eB said...

wahhh respek tau...
eB ada sim pan kngn... tapi jam & telekung la... yang len2 tuh dah selamat... he3

sue zainun said...

wauuuuu wiwiwiwiwi tersimpan elok lagi...cayalah..hihi sue xde pon..abis pakai..hihihi

siti alfakhishah aman said...

cantik 060606.. 7hb besday alise.. nak hadiah.. hahaha

LiYa HaNiF :: said...

pa lg mama kene buatkan satu le utk anak-anak dara tu.. sure diaorg suka.. :)

NzA said...

sweet memori tu...nostalgia.

adrianna syaz said...

Amboi..romantiknya..kain tola tu.hehehe..nostalgia tu akk.. ^_^

Fiza Rahman said...

Wah...masih bertahan lagi towel tu ☺

Hantaran kawin yg masih bertahan adalah jam tangan dan cincin ☺

hainom OKje said...

Baguslah Zura...... ada kenangan kan ...susahlah nak lupa kalau cenggitukan dah ada tarikh sekali kat kat towel tu...Simbolik nampak bagi towel tu...suh mandi sebelum fajar hahah...
Apa ek OKje?...telekong rasanya...tp dah hampir lunyai le..

hainom OKje said...

Baguslah Zura...... ada kenangan kan ...susahlah nak lupa kalau cenggitukan dah ada tarikh sekali kat kat towel tu...Simbolik nampak bagi towel tu...suh mandi sebelum fajar hahah...
Apa ek OKje?...telekong rasanya...tp dah hampir lunyai le..

Myra Jay said...

alolololooo memang lomantik n suwiiitttt :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

suwett sgt ..selamat pengantin baru ...eh!....hahahaha semoga berkekalan hingga ke jannah hendaknya

Zasillah Ariffin said...

sweet & caring nya mama hehehehe..masih simpan lagi. patut la hari hari cnta berputik romantik je mama ngan cik abang ye...hehehe

Zasillah Ariffin said...

sweet & caring nya mama hehehehe..masih simpan lagi. patut la hari hari cnta berputik romantik je mama ngan cik abang ye...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...