Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 12, 2014

...Kejutan Di Hari Ibu...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Isnin.
Semoga minggu ini bermulakan dengan aura yang positif!! yeahhh!!

Semalam Hari Ibu kan!

Selamat Hari Ibu buat semuaaa Mama, mami, Ibu, Bunda, Ma, Emak dan semua yang seangkatan dengan nye. Semoga kita semua terus berusaha untuk menjadi Mama yang terbaik buat anak2 kita..InsyaAllah..:)

Maaf.. saya tak berniat nak sambut hari ibu yang berkaitan dengan kepercayaan agama lain. cuma saya cuba untuk meraikan 1 hari yang teristimewa buat insan yang bergelar ibu. 

KEJUTAN DI HARI IBU..

Kad Hari Ibu dari Anakda Anis.
Terharu sangat2 bila My Anis wish selamat Hari Ibu sambil Hulurkan sekeping kad yang dihasilkannye sendirik. nak menitik air mata bila anak sekecil itu pon tahu menghargai mamanye.. Terima Kasih sayang.

patutlah sabtu petang tu nampak dia duk carik2 barang dalam paper beg yang i simpan kertas2 warna.. ruper senyap2 buat kad hari ibu. hehehe.. bila papa dia balik n tengok dia buat ape, dia marah papa dia tengok dia buat ape. 
rupernye ada suprise.. heheheh.

Ucapan Ikhlas dari nya.

Terima kasih mama.
Maafkan kakak sebab buat mama naik angin.
kakak sayang mama.

Terus bergenang air mata baca ucapan dia. :P
nampak sangat mamanye selalu naik angin..:P hehehe.
maafkan mama yer sayang sebab selalu marah2. mama cuba sedaya upaya baiki diri mama.. insyaAllah~
mama sayang sangat2 kakak dan adik.

Terima Kasih anak2 mama sebab dari anak2lah mama belajar untuk kenal erti kesabaran. mama akan cuba menjaga amanah Allah ini sebaik mungkin.
Doakan mama terus kuat untuk menjadik mama yang terbaik yer.

*****************************

Ucapan dari i pulak..:)

Selamat Hari Ibu Ma.
Semoga Ma sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
Terima kasih kerana melahirkan, menjaga dan membesarkan Anak2 Ma dengan sempurna sehingga kami membesar bagaikan Juara.
segala jasa baik Ma tidak terbalas oleh kami semua.
sayang ma sangat2!!

tidak dilupakan buat Insan yang melahirkan teman hidup saya..

Selamat Hari Ibu jugak buat ibu mertuaku... Mak
Terima Kasih Mak sebab melahirkan, menjaga dan membesarkan suami saya.
maafkan saya andai ade perilaku saya yang tidak disengajakan buat Mak berkecil hati sejak saya jadik menantu Mak.
semoga Mak jugak sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
Sayanggg Mak sangat2!!


Selamat Hari Ibu~

Sekian.. Istimewa Hari Ibu.

P/s: Camner sambutan hari ibu korang?? meriah??


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

Sura Mohd said...

selamat hari ibu zura..kaksura sekeluarga tak sambut pun semalam..masa anak2 kecil dulu ..slalu jugak diarang buat surprise..bila dah besar2..dah malas..hihi

NzA said...

Saat terindah buat seorang isteri bila kali pertama menerima title ibu.......kenangan yg xdpt dilupakan....

Myra Jay said...

Taching la.. sobsob..
Ikhlas dari hati kakak Anis untuk Mamanya :D

εïзmummyHazaεïз said...

hari ibu pon mmg hari2 kan..
hati ibu...

ct cheery said...

SELAMAT HARI IBU SIS..MOGA SUCCESS SELALU :)

::NureeN:: said...

suprize tue..
best :)

ros_reeza said...

selamat hari ibu buat semua ibu -ibu :)

mamaarifakeem said...

Selamat hari ibu untuk setiap hari... :-)
Terharu dpt kad dr anak sndiri ^_~

Atia Adina said...

alahai...terharunya ngan ucapan anak ek...pandai anis....

adrianna syaz said...

Selamat ari ibu :)

norhidana miswan said...

alahai spesel tuh dik oi.... siap ada gambar lg.... i like... lps dh jd ibu baru kite rasa apa mak kite rasa kan... susah senang nk bsrkan kite

Daddy Ziyyad said...

sweet :)

Mama jangan selalu naik angin tauuu...hahahahaha

umi alya said...

selamat hari ibu buat zura, maaf terlewat ucap..

akakpn dpt gak kad n adiah, malas lak nak ambik gmbar n tempek sbg kenangan..

Zasillah Ariffin said...

selamat hari ibu mama :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Selamat hari ibu zura :)

Masya said...

moga mak zura diberikan kesihatan yg baik sentiasa...

Fiza Rahman said...

So sweet. Selamat hari ibu zura ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...