Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, May 23, 2014

...Bayang-Bayang Pisau Mahal Sudah Kelihatan!!...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat.
Semoga kita semua mendapat keberkatan nya.. Amin~

Ingat lagi x n3 i pasal kumpul stiker untuk beli pisau dengan harga murah.
kalo x hengat baca SINI.
Haaaaaa.. haini i nak menunjuk2 bilangan stiker yang i dah kumpul setakat ini.
Jom tengokkkk!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 Tadaaaaaaaaaa... 44 keping stiker!!
*elehhhhh!orang lain dah penuh pon x kecoh!
Lagi 6 keping stiker diperlukan!!!! yeaaaaaa~
dah mula nampak dah bayang2 pisau tuuuuu.. hahahahaha.

Target i~
perlukan 50keping stiker + RM6.90.
waaahhhh.. x sabar neh.. harap2 bulan depan boleh dah tukar dengan pisau idaman tu sebilah.

Kak Dana, Kakak Zakie.. Macam mana progress stiker kakak2 kita??
ke dh boleh tukar dengan pisau dah???

Sekian.. n3 menunjuk-nunjuk stiker.

p/s: siapa lagi kolek stiker nih jugak cepat ngaku!!

p/s: siapa nak derma stiker nih pada i sangat di alu2kan..*buatmukakesian.


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

8 comments:

Tihara said...

alaa akak takde pun kupon ni zura
bestnya :)

SYANI said...

Gigihnya mengumpul stiker... Saya ni dah lama x shopping kat AEON

Sura Mohd said...

kaksura pun ada..tapi tak kumpul sebab hari tu dah terkumpul JJ punya..kalau zura nak ..cepat bg alamat kat akak..nanti akak pos..:)

Kakzakie said...

Heee... kakak lupa tau Zura. Belum tampal lagi. Masih ada masa lagi tak apa. Ingat esok pun kakak nak pergi Giant lagi kalau tak ada aral melintang..

mamaarifakeem said...

Akak dh tebus dah.. beli tv kt giant, dpt berderet2 sticker, terus tebus pisau mahai ni.. lalala.. hihi

norhidana miswan said...

taniah dik taniah.... akak tak sampai 40 lg... apa lg kang dpt pisau mahal tu tayang kt akak no

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wah gigih,,misti lepas ni lebih semangat nak masak kan ? ekeke

hainom OKje said...

Jelesnya .......rajin menampal sticker....kat giant ke kat JJ tu zura...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...