Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 7, 2009

Baby With Transport Contest

Salam..
dah lama aku x joint contest kan!! kan!!
hehehe.. hari ni aku nak contest nih..
ade 2 3 contest aku nak joint.. korang jangan pengsan plak k!!


Contest : Baby With Transport Contest
Anjuran: UMMINABILAH

okeh!! gambar yang aku pertaruhkan adalah...
-
-
-
-
tadaaaaa... My anis dan basikalnya..

Nama : Noor Anis Nafisha Binti Hanafi
Umur : 2 Tahun 8 Bulan

Basikal ni adalah hadiah dari Mama Dan Papa masa birtday Anis yang Pertama..
Mama dan Papa beli basikal kecik sebab Umah anis kecik jek..
hehehehehe

Sekian.. Terima kasih..

haaaa.. aku dah joint dh.. korang pon meh lah joint.. untuk tahu syarat2 penyertaan dengan lebih detail sila klik SINI..

p/s: Harap2 sudah memenuhi syarat ye puan penganjur..:)






2 comments:

umminabilah said...

salam...dh check n3...ok all done...gud luck ekk

|| NaFiRaa || said...

umminabilah..
w'salam..

yea!! puan pengajur dah cek dh..

mekasih..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...