Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 15, 2009

...Kitar Semula Kali ke 2...

salam semua...
wahhhh.. tengok tajuk n3 dah tau kan xtvt kami sekeluarga ujung minggu ari tuh!!
ye u all~ pergi lagi kat pusat kitar semula.. aku x tau laa... sama ada umah aku banyak sampah kitar semula or aku terlebih rajin?? belasah jek lah kan!!

janjiiiii..

aku sokong XTVT kitar semula!!!
yeah!!!

meh ler layan citer aku pasal kitar semula nih k~

hah ko!!! boleh kata penuh jugak lah boot kete.. paling banyak adalah plastik!!! pecah rekod.. sampai 2 plastik besar ko!!! mana lah datangnye yek!! ecece..buat2 tanya!!

haaaaa... kepada org2 shah alam yang masih x tau mana pusat kitar semula nih.. korang carik signboard nih.. betol2 depan stesen bas ekspres seksyen 17.. tau kan??? korang mesti tau punye stesen bas tuh.. bila dh jumpe stesen bas ekspres tu.. korang u-turn kt situ... nampak pejabat telekom.. korang trus carik signboard nih.. jumpe jek korang trus konar maut k... sbb kalo terlepas kena u-turn balik... cam kami... hehehehehehe..

kalo dah jumpe simpang tu.. korang mesti akan nampak tempat kitar semula tuh!!

weken hari tu pergi, banyak sangat barang kitar semula kt situ.. kira beroperasi jugak lah tempat kitar semula nih!!!

tengok!! macam2 peralatan elektrik di hantar ke sini... so.. sape2 yang ade barang elektrik yang rosak dan menyemakkan mata kat umah tuh.. leh lah hantar kat sini...

cuba korang tengok betol2.. upernye pelbagai benda boleh di kitar semula... so pasni makin banyak lah barang yang aku nak hantar ke sini...
tapikan.. ade 1 barang kitar semula yang aku muskil... minyak masak!!! urrmmm.. boleh sape2 tolong perjelaskan????

okehlah.. cam biasa.. kakitanga yang terlibat adalah.. my anis.. cam makin tembam plak my anis kan??? rasa nak gigit2 jek pipi dia..

my hubby juga merupakan org kuat lah... kalo x de hubby ai.. x sampai ler kat sana.. nak harapkan ai.. malas... hahhahahaha...

macam biasa.. muka ai always x de.. sbb asik amik pic orang jek!!!

p/s: umah korang macam umah aku jugak ke??? ke umah aku jek byk sampah?? eheh..

12 comments:

Sharinginfoz said...

memang bagus....

chugie said...

bagusnye.. saya ada juga asing2 kan barang cam baju dan buku2, tp saya x sempat nak g hantar kitar semula, letak kat tong sampaj je, terus lesap.. nth sape yg amik pun x tau ler.. tp x pe, janji ilang dr pandangan mata heheh..

AmirMuqri said...

wah menyahut seruan kerajaan nampak. baguslah sebab suhu bumi ni dah makin meningkat.

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz..
hehehe.. mekasih~

|| NaFiRaa || said...

chugie..
takpe jugak cam tu kan.. sekurang2nye.. org yang kumpul barang2 tuh x de lah nak kena asingkan balik barang2 tuh...

iem said...

wah2 bagusnye...
nilah yg dikatakan menyahut seruan kerajaan ekeke...
kat umahpun byk brg nk dikitar semula..tapi tak jadi2 nk gie hantar sbb tak tahu kat ner...sabar jelah hehe

|| NaFiRaa || said...

amirmuqri...
kikikiki.. dh lama dh sebenarnye nak jalankan kitar semula nih..tapi baru2 nih jek dapat tau mana pusat kitar semula kt shah alam...

|| NaFiRaa || said...

iem..
kekekeekke... sama2lah kita sahut seruan kerajaan..

pasal pusat kitar semula tu.. pihak kerajaan kena amik perhatian lah kan.. kalo betol2 nak rakyat dia mengitar semula...

Liyana said...

bagus2...saya kembali semula..ceh! kecoh tol saya

|| NaFiRaa || said...

Liyana..
welcome back!!

nizaa said...

rajin sungguh...bagus bagus!

|| NaFiRaa || said...

niza..
rajin sbb mata dh semak tgk plastik banyak sgt kat umah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...