Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 24, 2009

... Network Down...

salam...
u all ok?? ok x bape nak ok~ satu hari semalam tenet kat opis x leh guna!!! sian blog aku tak berupdate.. x sempat pon nak baca blog len semalam...

ini semua gara2 pemotongan elektrik oleh pekerja TNB.. mmg ler 2 bulan x bayar.. tapi x dapat pon lagi surat merah dr TNB... tau2 jek blackout!!! uwaaaaaaaa...
dan2 tu jugak 2 ofisboy pi kejar pekerja TNB.. dan mintak dorang pasang balik fius yang dorang cabut..

bila dh dapat balik elektrik.. skali tgk x de network!!!! arrgghhhh!!! pi cek network hub... x de aliran elektrik pon kat network hub... bila koling2.. upernye power supply dia terbakar!!!!
tidakkkkkkkkk!!huhuhu

bengang giler!!! bila bende tu x leh repair dalam masa yang singkat.. last2 skali.. dorg cadangkan beli hub baru jek.. pagi nih baru beli dan pasang.. nasib baik x de masalah lain..

alhamdulillah.. aku boleh sambung keje blogging aku... terima kasih kepada insan2 yang bertungkus lumus menolong aku betolkan network tuh... siap de kena marah ngan aku.. ampun!!! hahahahha..





6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

memang hazab bila network tadak..air tadak pun tadak hal lagi.hahhahaa

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
mmg hazab!! rasa cam nak nangis jek!!

Atia Adina said...

alalalalalal...siannya...tu lah pelik tu...selalu cepat jer ra update....

M O N I C A said...

AHLOLOLOLO..ciannya..hehehehe.bawa bersabar ye..;)

|| NaFiRaa || said...

kak ad..
tu laaa.. pagi nih pon tensen jek sbb network hub tu blom beli.. trus sume kena marah..kekekekeke..

|| NaFiRaa || said...

MONICA..
kekekekeke.. seb baik hari nih dapat di idupkan balik network neh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...