Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 14, 2009

... Kejohanan Futsal Toyota Boshoku UMW 2009...

salam semua...
sabtu hari tu aku keje... pukul 1 jek..bila loceng bunyi aku trus cabut..opssstt, singgah beli roti canai dulu... sampai2 umah jek, makan dan trus bersiap ikut papa..
pergi mana??? gi main futsal...


upernye papa ade lawan futsal antara department kt kilang dia..
jom layan suasana di kejohanan futsal tu..

Kejohanan Futsal Toyota Boshoku UMW 2009

Sport Planet Seksyen 16

8 pasukan menyertai kejohanan ini

Harimau Muda nama team Hubby aku

Hubby aku sebagai Goal keeper.. walaupon kecik tapi berapi woooo...

perlawanan sengit berlaku.. sepanjang pemerhatian.. team hubby aku tak pernah kalah..
mesti menang.. seri pon x de.. dasyat kan???

muka orang baru pas menang game.. senyum sampai ke telinga..

perlawanan di separuh akhir yang menentukan pasukan mana layak ke final..
sedang papa sibuk berhempas pulas untuk melayakkan pasukan nye ke final.. si anaknye pula berhempas pulas mengelilingi 1 dewan futsal tu...

tengok... dengan kasut x pakai.. dia melasak 1 dewan tuh.. kena plak ade geng!! mama tengok dari jauh jek...

my anis jugak penyokong setia team papa dia.. tgk!! semangat x my anis jadik penyokong siap duduk atas simen lagi.. elok jek dia menyempit kat tepi kawan hubby aku... langsung x kesah.. janji leh menyandar kat sape2...

di pertengahan kejohanan itu.. semua org di jamu bihun goreng + telur mata... oleh kerana my anis duk melasak dr awal lagi.. dia rasmi dulu bihun tu~ lapar la tu anak mama...

Anak menyuapkan papanye... sian papa lapar eh!! meh anis cuap~ nanti tendang bola kuat2 eh!!

Setelah sume bermain bersungguh-sungguh.. akhirnye berjaya juga team hubby aku ke final.. dalam gambar tu adalah 2 team yang ke final.. penentuan johan dan naik johan..
dan...
keputusannye adalah...

rezeki team hubby aku di tempat kedua... kalah penalti 5 4..

sayang kan!!! tak pe lah... bukan rezeki la tu...
kiranye kekalahan bergaya..

aku puas!!! sbb team hubby aku kalah penalti jek!!
tahun depan cuba lagi...

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syok nyer ada aktiviti cengginih..

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
kan~.. abang nye kilang slalu ade acara2 cam nih!! penat pon kena ikut jugak... layan kan aje~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...