Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, December 19, 2009

...Projek Baru...

salam..
hari ni aku nak n3kan pasal keje aku..
bulan 11 ari tu kampeni aku dapat satu projek dengan JKR.

membina nak menyiapkan kuarters untuk kakitangan LGM di stesen penyelidikan sg. buloh..
projek tu sudah memulakan kerja2 awal seperti mendirikan dinding penghadang.. korek2 tanah..

ade banyak sgt gambar dalam pc aku nih.. tapi sume saiz besar2 gabak.. tak lalu nak menunggu upload.. so n3 kali nih x de gambar le...

oooooppppsss... utk tidak menhampakan korang.. meh aku tunjuk pic big bos aku.. aku ade 2 big bos.. 1 cina dan 1 melayu..


tapi.. cam biasa lah... big bos cina lah yang paling berkuasa kat kampeni aku nih!! tapi bagi aku dia OK.. sbb dia tak pernah x bayar gaji aku.. kikikiki.. dia macam ayah2 sket.. suka membebel!!!
telinga aku nih dah kebal dh kalo dia membebel.. aku wat derk jek!!

big bos melayu plak sgt baik... keje dia sgt detail.. kemas giler.. sampai kadang2 aku segan dgn dia sbb keje dia lagi kemas dr aku..heheehhe... lg satu dia jarang lah suruh aku buat itu ini.. walaupon aku ni secretary dia.. dia lebih suka wat sendirik.. contohnye dia punye claim..

kalo nak di bandingkan dengan big bis cina.. dia mmg akan pass pada aku buat keje dia.. sume resit2 claim dia dia akan pass pada aku.. dan aku akan settlekan semua..

itu lah perbezaan 2 big bos aku!! yang slalu menguji kesabaran aku adalah big bos cina tuh laa.. boss... nak wat cam ner.. layankan ajer..

p/s: bos korang sama cam bos aku x???

2 comments:

Liyana said...

hm...kalau orang atas baik, alhamdulillah, kalau orang atas bagaikan... masyallah..istighfar banyak2..hehe

|| NaFiRaa || said...

Liyana..
betol tuh!! org atas lah slalu menguji kesabaran kita!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...