Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, December 12, 2009

...Nasi Goreng Mama...

salam..
Yum Yum!!! best jek dengan tajuk n3 hari ini...
dah lah tengah lapar nih!! huhuhu..

semalam ai cuti.. sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor.. tapi x gi mana2 pon.. sebab hubby ai keje malam.. so.. semalam dia tido.. ai ngan my anis jek lah bergado kat umah... sempat lah siapkan keje umah yang dh terbengkalai... cuci baju.. sidai baju.. bla..bla..bla..

oleh kerana dh banyak keje dibuat..perut pon terasa lapar... pastu tetiba ternampak plak nasi putih banyak dalam periuk... wahhh!!! dapat idea!!!!!

jeng jeng jenggggggg...

Tadaaaaa... nasi goreng orang bujang satu!!!!!!
errkkk... nape org bujang????
sbb nasi goreng ala kadar.. tapi sedap woooo...hahahahaha..perasan!!!

makan plak bersama2 dengan keropok ganu~ Bertemankan teh o ais...sedappppp!

berulamkan tomato yang sedap lagi masam...meleleh u!!!!
korang x caya ke sedap!!!! meh sini ai tunjukkan bukti!!!!!

hah!!!!! caya x!!!!! bersungguh2 my anis n my hubby makan ( ke lapar???)... sambil lak layan citer spongebob...perrrghhh sedap!!!!

sekian..citer hari cuti!!

p/s: u all lapar x?? ai lapar laaaa...

7 comments:

Sharinginfoz said...

sedapnya makan.. bosan2 singgah le sini

nizaa said...

eh..sama la..aku pun buat nasi goreng makan ngan kopok. tapi aku nya takdak la hiasan bagai mcm ko...aku lagi malas..haha

mama pink kitty said...

uik...sdpnya nasi grg dia..- ida mama haikal

♫♪ Shahida ♫♪ said...

ops..salah..sila abaikan blog sy satu lg tuuu...xde pe kat situ..i mean mama pink kitty..slh sign in td.......ahahahahah

|| NaFiRaa || said...

Sharinginfoz..
kekekeke.XTVT biasa kat umah.. makan!!

|| NaFiRaa || said...

niza..
ai buat nasi goreng sebab malas nak masak lauk.. hahahahaha..kejam x...
saje jek hias lawa2.. nak amik gambar punye pasal..

|| NaFiRaa || said...

shahida..
sedappppp.. kalo makan time lapar lagiiiiiiiiiii sedap!!!

uik!! ade 2 blog ke???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...