Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 1, 2009

...Berita Hari Selasa...

salam semua..

hah.. baru jek leh buat n3.. ke sana ke sini... bukan buat keje aku.. tapi tolong setting PC.. adesss laaa.. sume bende nak harapkan aku yang seketul nih!! nak share printer pon x tau.. nak wat connection pun panggil aku jugak!! suh jek lah aku jadik maintainer kat opis nih.. x yah ler jadik secretary..

oppsstt.. terpanjang lebar lak bebelan~okeh2.. kita start ngan news dulu.. sama2 cairkan otak sket~ yuk!!

Sentral: Kereta tersorok mangsa curi tayar

aduhhai.. sian nye... x berhati perut betol lah sape yang curi tayar tuh!! kalo kat dlm paper BH siap ade gambar lagi kete yang kena curi tayar tuh.. kalo kt website x de pic kete tuh!! so.. hati2 k nak park kete..

Peragut maut dibelasah

ini lah yang di katakan 'tempah maut sendirik' banyak2 keje kat dunia.. tapi nak jugak pilih profesen sebagai peragut!! kadang2 aku paham nape org sanggup pukul peragut sampai mati.. sbb dh byk kes org KENA ragut mati!! biar peragut plak yg gerun nak meragut!!GERAM!!!

SUMBER

Dua beradik serang bapa guna parang

isk3... anak2 zaman sekarang.. x ade rasa hormat kat ibu bapa dah... mana lah silapnye ye!

SUMBER



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...