Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 16, 2009

...Korang Percaya Tak??...

selamat petang~
uik petang dah ke??
cepat plak masa berjalan.. bila keje ngah banyak.. x menyempat2..

petang nih aku nak kongsi ngan korang satu bende...
korang tau kan aku nih suka joint contest.. menang kalah bagi aku belakang citer.. janji aku try dulu....

TAPI..

dalam banyak2 contest yang ade kat dunia blog nih.. ade satu contest yang sampai sekarang aku masih x dapat lagi bahan utk aku joint contest tuh..
contest ape???

SERIUS BABY 2009

betol!!! sampai sekarang aku masih x jumpe gambar anak dara aku tu ngah muka serius.. semua muka posing baek punye.. aku nak ajar dia suh wat muka serius pon aku x reti..kekekeke..

korang tau ape hasil dia bila aku suh dia wat muka serius????

serius ke nih????
hahahhahahahha..adoiiilaaa...
ke serius tahap gaban dh cam nih???
nampaknye.. x dapat lah mama joint contest ni..

takpe.. kita tunggu contest len plak k!!!
cayang anis banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk2!!
muashxx

p/s: anak korang senang x nak amik gambar serius???


6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

meh pinjam gambar nuha.cuma umminyer malas.

|| NaFiRaa || said...

elissmie...
hahhaha.. kalo menang hadiah bahagi 2..ahaks

chugie said...

heheh..kire serius lah tu hahah.. ank sy pun susah yang amat bila nak snap gambar die..

|| NaFiRaa || said...

chugie..
serius eh cam tu?? hahahahaha.. cam gaya org nak nagis jek!! my anis nih bukan susah nak snap gambar.. dia mmg gemar bergambar... tapi semua gambar senyum ala2 model... susah nak carik gambar dia ngah serius/marah..

Dhiaqiud said...

hemm..anis ni mmg..
pntang ckp nak amek gmbr,dah pozs siap2..hehehe..tp kan,kalo ngan c.ya bleh jer amek gmbr sirius..hahaha

|| NaFiRaa || said...

cik ya..
asik x jadik jek anis nak wat muka serius.. puas dah mama ajar anis.. x jadik jugak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...