Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 22, 2009

...Pizza Di Hujung Minggu...

salam semua..
kikiki.. best x tajuk n3 petang nih!!
sungguh lazat kan!!

hujung minggu hari tu hubby ai dapat bonus pertama dia... so dia ofer nak makan ape.. aku ngan muka x malu trus cakap nak makan pizza.. hubby aku nih sebenar x bape reti sgt makan piza2 cam nih.. yang dia tau KFC tu je laaa...

oleh kerana bini dia dh cakap nak makan piza..hubby ai pon dengan terpaksa rela lah makan piza jugak... tapi dia kata dengan syarat dia pi beli sendirik.. aku x yah ikut...
hati aku gundah gulana dh bila dia kata nak pi beli sendirik.. sbb dia bukan tau sgt pasal beli piza nih... takpe... kasi can... bila dia balik jek .. aku tepuk dahi!!! ayaakkkkkk
kenduri piza ke bang!!!! tgk lah sendirik ape jadik!!

sampai 2 piza di belinye!!!! 1 besar 1 regular.. yang nak makan nye 2 org + 1 budak kecik jek.. adoiiiihaiii.. pengsan nak habeskan cam nih!!!!

oleh kerana kami sume ngah lapar... kami mulakan dengan piza yang besar dulu... hahhaahha tamak kan!!! isi piza hubby aku pilih seafood nye isi..
rasanye.. tentulah SEDAP!!

tgk!!! SEDAPPPPP!!!! kan abang kan??? selera jek hubby aku makan.. cicah plak ngan sos keju tuh.. lagi mabeles!!!!

my anis plak asik nak makan tepi dia jek.. yang isi nye x nak.. pedas katanye...

dh abes 2 keping sorang.. trus x leh teruskan dh... sume masuk dapur... buat makan malam plak...
dan abes makan...perut dh kenyang.. apalagi..

posing lah plak!!!!! my anis nih posing sebab dia dh rembat mama nye sandle baru.. tu yang posing bagai tuh!!!

tgk.. sandle mama pon dia leh wat cam sandle dia... dah lah kai terbalik!! hahahhaahha
aduhaiiii..
ngah2 asik posing.. skali sandle lincin.. maklumlah sandle murah... licin lah tapaknye.. dan2 tu jugak tukar sandle len..sandle dia sendirik...

pon kai terbalik jugak!!!! hahhahaaha...
ape nih.. posing dh lawa dh.. sandle terbalik plak...
anis..anis...

6 comments:

♥.:Shahida:.♥ said...

terliur nihh..slurppppp..tag nti sy jwb k...

iem said...

sedapnye pizza,mcm nk gie beli gak hehe...pandailah anis posing...ada gaya model hehe

|| NaFiRaa || said...

shahida...
okeh!!!

|| NaFiRaa || said...

iem..
sedapp!!! boleh try regular dulu.. kalo x cukup baru beli large..

anis~~ gittu lah dia.. pantang suh posing.. mesti menjadi!!

nizaa said...

tu pizza terbaru kan yg dalam iklan tu..belum makan lagi..sedapnya...

http://kancilbiru.blogspot.com

|| NaFiRaa || said...

niza..
haah.. piza baru.. sedapppp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...