Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, December 5, 2009

...Berita Hari Sabtu...

Salam hari sabtu sume..
ye! ye!... aku keje!!! sian aku kan~tak pe lah..
sekurang2nye leh aku update blog aku nih.. kat umah x leh update blog..
k lah.. kita layan news dulu!!

Calon SPM boleh ambil 12 subjek

bagus jugak lah kementerian had kan pengambilan mata pelajaran.. sekurang2nye kurang ar sikit beban pelajar akibat nak berlumba2 utk menjadi pelajar paling banyak dapat A..

Tersepit dalam lubang tandas

isk3.. nih lah yang aku risau skali kalo my anis masuk tandas.. kadang2 kita sendiri pon x perasan bila dia masuk lam tandas..tau2 kuar dr tandas baju dh basah dh... risau!!!

Kerajaan tak tarik subsidi gula

alhamdulillah.. aku percaya semua orang pasti lega dengan pengumuman nih!! sama lah cam aku.. walaupon aku x pakai byk gula kat umah!!!

sekian dulu lah berita hari sabtu~

SUMBER



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...