Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 22, 2010

...Happy Birthday To My Lil Sis...

Scrapbook at WiddlyTinks.com
Photo Tinks by WiddlyTinks.com

"Selamat Hari Lahir Yang Ke 24"

Semoga Di Panjangkan Umur, Dimurahkan rezeki, bahagia bersama insan2 tersayang, mencapai segala impian yang di hajati dan berbahagia dunia dan akhirat..amin~

ikhlas, Kakak mu yang sentiasa Comel~muehehehe

moga hidup bahagia bersama keluarga tersayang..dan saling menyayangi hingga hujung nyawa~

semoga lepas nih ahli keluarga makin bertambah..walaupon tengok hospital pon ko dah mengigil lutut kan!

budak boolat..Ammar Haziq~ sila mintak adik sama ibu okeh~ Cik Ngah rasa nak geget2 jek hidung Ammar.. rindu sangat sama budak bulat!!

sekian.. ucapan ikhlas dari daku sekeluarga..


7 comments:

wahida said...

hepi birthday to ur lil sis..semoga bahagia selalu...

mama qistina said...

selamat hari jadi untuk adik zura...comel baby boy dia...

Sidratul Muntaha said...

err..
soalan cepu emas merangkap soalan sentap.
muka dah hampir sama fira tpi naper gebu tu lain2?!
ahahah..
larikkkkkkk!!!

sebelum tu,appy birthday tuk adik kamu!!
hauuahuauhuaha

ibu ammar said...

tq..hehehe...

sidratul muntaha: sy lahir ms musim hujan..matahari nyorok...kakak lahir ms matahari menyuluh..kekeke

- GC - said...

muka tak sama ar. hehe.

budak bulat itu mmg comel. ahhhh... rindu jugak pada si bulat kt kampung..

hepi birthday to yr sis.

Fieza79 said...

hpy besday pd adik tu ye..wahh bertuah adik tuu..kakak dia siap buat ucapan kat blog lg...

Atia Adina said...

happy besday.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...