Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 30, 2010

...Tahniah Buat Pasukan Harimau Malaya | Esok Cuti Umum!! Yeaahh Lagi...

Fuhhh.. akhirnye~ Malaysia berjaya menjadi juara Piala AFF suzuki.. Penat woooo jadik penyokong nih.. rasanye sama penat ngan pemain kat padang.. tengok bola ngan My Anis jek malam tadi kat rumah.. tapi keriuhan nye sama dasyat macam kat stadium..muahahaha

Game malam tadi ai simpulkan sebagai Menang - menang buat pasukan malaysia dan indonesia.. sebab nye.. indonesia menang di tempat sendirik dan malaysia menang aggregat.. Tahniah buat ke 2 2 pasukan..

ensem kan~cam hero jepun~

Pendapat ai lah kan.. penjaga gol malaysia adalah pemain terbaik game malam tadi.. sebabnye Khairul Fahmi nih lah yang banyak menyelamatkan gawang malaysia malam tadi.. banyak jugak bola2 bahaya yang dapat di selamatkan oleh penjaga gol malaysia nih.. Tahniah buat Khairul Fahmi!! muashhxx

Orang ke dua yang ai nak puji adalah.. jurulatih pasukan malaysia.. K Rajagopal!! tanpa beliau pasukan malaysia x akan kemana.. yang paling ai nak puji beliau adalah.. beliau x gentar nak turunkan pemain baru untuk main dalam game sebenar seperti malam tadi..

x ramai jurulatih yang berani turunkan pemain baru dalam game sebenar.. tapi telah di buktikan oleh rajagopal.. yang beliau mampu menurunkan pemain2 baru beliau.. dalam masa yang sama.. beliau telah melatih pemain2 pelapis yang baru yang bakal menggantikan pemain lama.. tidak ler kita ketandusan pemain kan~ gituuuhh!!! kalah pengulas sukan kan..muahahahaha

tak ketinggalan.. Jutaan Terima Kasih buat PM kita..sebab istiharkan cuti umum pada jumaat 31.12.2010 iaitu esok!!!! yahuuuu!!!! sonoknye~ dapat cuti lama!!!

darling~~~ jom gi piknik nak??? lalalalala

sekian.. laporan dari pengulas sukan x berlesen..

p/s: sape pemain terbaik bagi u all malam tadi???




7 comments:

chugie said...

sokong gak!! fahmi memang best... dh lama nama sama cam hasbenku.. ekekek

e.l.i.s.s.m.i.e said...

apa ni muahsz bf orang :p

awek dia: jejariruncing.blogspot.com :p

aNiS tHe BumbleBee said...

of coz laa fahmi..!! hahahaa! tp xpelaa...kasi can kt pemain indon tu.walopon xmenyumbang langsung.dorang kan suka mengamuk.tihihi.

selamat cutiii!!hoye!hoye!nk minta presiden sri lanka kasi cuti gak la..(xkena mengena.hahahaa!)

ab@h_Izz said...

aisey mann..memang sini dah cuti pongg ,,dakperlah..janji Malaysia Juara...hok mane yang dapat cuti tu kenalah gielah aiport..sambut wira2 kite bawok piale...

aibaks said...

memang hebat abg fahmi tu.. mate die tgk bole je.. pastu dapat je bola terus peluk n cium bola tu.. haha

Fieza79 said...

yesss tahniah pd pasukan tu...yg penting esok cuti...macehh ye...hehe

Zura said...

pape pun drg mmg the best sbb bg cuti kat kite...hhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...