Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 20, 2010

...Jeles Sangat Pada Yang Masih Banyak Cuti Tahunan...


korang masih banyak cuti tahunan??? ai~ muahahaha.. sudah hutang cuti sebanyak 5 hari.. bermakna dalam rekod sudah -ve 5 hari..muahahaha.. sadis sungguh~ nasib baik semua rekod cuti tahunan dan MC diri sendirik yang handle.. kalo x~ buek malu jo!! muahahaha..

okeh~ Terasa sangat jeles pada hari ini!! semua kelik ai apply cuti.. minggu nih dan minggu lagi satu..lepas krismas~ semua kelik ai pakat2 nak habes kan cuti tahunan yang masih berbaki.. kampeni ai nih boleh bawak 5 hari jek cuti tahun nih ke tahun depan.. kalo x habeskan baki cuti tuh akan hangus gittu jek.. baik bagi ai kan~muehehehe..

mengikut rekod yang ade kat komputer ai nih.. ai jek yang hutang cuti tahunan..muahahaha.. orang len sume masih ade baki cuti yang perlu di habeskan.. ade 1 kelik ai tuh..setiap tahun cuti dia hangus cam tuh jek.. ai pon heran~ kenapa orang len asik x habes jek cuti masing2!! TAPI ai~ asikkkkkkkk x cukup jek manjang!! hakhakhakahk.. buat2 tanya plak!! dh diri sendirik suka cuti!! buat2 heran plak!!! hampes~

nampaknye~ ai jadik mak guard ler kat opis nih~ nak cuti memang x dapat dh.. MC bulih lagi..muahaha.. nak buat macam mana~ nasib badannnnn~ tahun depan kena CUBA kurangkan cuti... CUBA jek laaaa.. jadik ke x jadik ai tak jamin~ muehehe..

okeh.. sekian dulu... n3 pendek untuk pagi yang x bape nak pagi dah nih~ nanti petang sket nak kasi korang juling tengok gambar plak..jangan muntah hijo sudehhhh...ngah ngedit gambo nih~ errkkk.. pecah tembelang ngah mengulat..lalalala...

sekian... n3 org jeles..

p/s: Cuti tahunan korang banyak lagi ke???

p/s: boleh ler kasi ai barang sehari dua..lalalala


16 comments:

Atia Adina said...

cuti kak ad berbaki 3 hari...hehehe....ok lah tu ra....hutang cuti....dari cuti tolak gaji...lagi tak best

Zaidah said...

ciannyer...tahun nie zai pun banyak cuti sebab adam demam....

wahida said...

awak, saya punyer cuti pun sampai -ve dua hari...huwaaaaaa!!!! mencik!!! azam tahun depan nak simpan cuti byk2 tp mcm x boleh je sbb kadang2 nak kena jaga anak sakit dan sebagainyer...huhuhu...

Sidratul Muntaha said...

dah carry forward 5 ahri
huhuh
mc thun ni terlebih sbb msuk wad,operate
pastu brnk
mcm2
huu
thun depan ani gigih tak mc
boleh?
huhuhuh

chugie said...

emm cuti sy pun tgl 3 ari je.. hajat hati nak amik cuti lg sampai new year.. malas betul nak keje skang ni.:D

- GC - said...

baru keja, mana ada annual leave. huhu.

Fieza79 said...

fieza punya dah boliaw maa...mmg rapat cukup2 time...lg 2 minggu dpt la balik cuti..hohoo

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tinggal sehari jaa ni,,

mamalieyna said...

oooh senasib la kita...cuti campur jumaat ni dah -ve 4 hari..huhu..

tahun depan kena merancnag betul ni..tp tulahm cuti tahun ni byk ke perkara yg tak dirancang, terutama pengasuh cuti..huhu..

Zura said...

tinggal setengah je...

oya said...

mmg jeles sgt2...pastu minta cuti deret 1week..

mama qistina said...

ada gak balance cuti tapi nanti kena tambah lagi ni...nak balik kampung kedah plak heheheehe......

ab@h_Izz said...

banyak lagi cuti ni...hi..hi2. Cuti gantian sbb bertugas hari cuti pun ada lagi...nak ke????

p/s: tahun depan dapat lagi cuti tahunan 30 hari...woww!..saja nak kasi jeless...ha..haa2

eB@mamaAerish'n'Aed said...

hik3... sama la kiter... cuti x der dh ooo... hu3

jemput amek awards khad yer yang... >_<

http://mamaaerish.blogspot.com/2010/12/little-fingers-special-awards-2.html

Dhiaqiud said...

ala lek ah K.ra..Ya pun de 2ari lg cuti yg x abis..burn g2 je la..

nur said...

nafira
sampai negatif tu cuti..
ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...