Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 17, 2010

...Terima Kasih Abang~...



Macam2 peel plak ai rasa peknen kali nih~ tapi yang paling teruk sekali..kes tak boleh bawa kete.. memang menggangu tugas seharian ai.. nak pergi keje pon kena berhantar berambik.. sian hubby ai..

semalam punye cuti pon sebab masalah nih jugak.. buntu jap rasa.. nape lah rasa berdebar2 bila bawa kete.. jumpe dokter hari tu lupa plak nak mintak pendapat dokter..urrmm..


malam tadi hubby ai bacakan surah yassin sebelom tido.. katanye nak pulihkan semangat ai..muehehehe.. habes baca surah yassin dia hembus kat telinga ai.. rasa macam dia baca doa untuk lembutkan hati anak jek.. sebab hubby slalu baca doa tu pastu hembus kat telinga My Anis.. kikiki

ai redha jek laaaa.. kena hembus pon kena hembus laaaa.. harap2 dalam masa terdekat nih dapatlah ai drive balik.. huhuhu.. sian hubby ai asik kena keluar hantar ai gi keje jek~

hari nih pon hubby ai hantar gi keje jugak.. mekasih buat My hubby yang tak jemu2 melayan kerenah bini dia nih~ nak buat cam ner bang~ pembawakkan budakkkk.. alasan paling berkesan~

sekian.. citer orang x leh drive kete..

18 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

nervous ker naper eh?

|| NaFiRaa || said...

eB..
haah~ berdebar2.. rasa cam nak pecah dada..pastu rasa cam hilang fokus nak drive~ huhuhu

Fieza79 said...

btol la pembawaan budak tuu..takpe pelahan2 ilang la pasaan debar tuu..moga mujarab hembusan en hubby tu..baek la nau somi dierr..

|| NaFiRaa || said...

fieza..
harap2 cam tuh laaa.. menjadik lah hembusan dia kat telinga nih~

wahida said...

cepat la pulih perasaan awak tu yer...amin...

Atia Adina said...

ra kene gi jumpa ustaz ni...minta air jampi...hihihi

e.l.i.s.s.m.i.e said...

pelik jugak.kak eliss biasa berdebar2 kalo nak pergi tempat baru ajer.hehehe.sebab takut tak leh parking :p

mamalieyna said...

isssh susah jugak ye..pembawakan kali ni..huhu...hope ada jln penyelesaian..take care!

hajarus said...

moga semangat akak cpt pulih... amin..

cik nani said...

bagusnye hubby sis...=) mintak2 dapat suami mcm hubby sis..haha

Zura said...

dah okey ke...??

Asma Haha said...

kak raa..tabahkan hati ye.. :-)

Heidi Shafiq said...

wow sweet gilax.. :)

mama qistina said...

wahh..baik sungguh kan cik abang zura tu...harap harap lepas ni tak berdebar lagi ...n semua berjalan lancar....

aNiS tHe BumbleBee said...

keh3x!! sonot pulak kan bila preggy2 ni..rasa mcm queen.apa2 skit,kita salahkan budak kecit lam perut.wawawawa..

p/s:skang ni sebut je nk makan apa,berdesup dtg.sorgaaaaaa!!

Shiela Latif said...

semoga doa suami tue mujarab dan berkesan asap...amin. =))

Hanis Azla said...

ala siannya.. semoga perasaan mcm tu cepat hilang.. Take care yer..

nur said...

nafira
sib baik hubby dekat ye
ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...