Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 13, 2010

...Hatiku Berbunga Riang!!...


wahhhh... hepi sungguh hari ni~ tenanggggg dan lapangggggg jek time masuk keje pagi tadi.. walaupon pagi ini agak bermalas2an nak bangun gi keje.. tapi bila sampai kat opis.. hatiku berbunga riang saja..muahahahaha

Selamat bercuti panjanglah kepada big bos ai yang ngah holiday kat Autralia.. dan selamat berbahagia jugak lah buat daku... muahahaha.. dapatlah daku bekerja mengulat dengan tenang tanpa gangguan dari big bos ai.. muehehehehe..

okehlah.. n3 pendek dulu lah sebagai intro.. jap lagi ai nak bayar hutang n3 yang masih terhutang..lalalala... kerja rajin2 ye semuaaaa... jangan malas2~ lalalala...

sekian... n3 orang hepi..

p/s: big bos korang ade x??? kalo x de leh geng ngan ai..


3 comments:

eT said...

wahhh...lapang bebonar neh...
bagus2....kn hepi2 selalu...:)
MEH JOIN TEKA TEKI ME WAT..:)

Sidratul Muntaha said...

suke ati yer ko nafira
haku ni ptg kena jaga lab
huhuuhuh
semput!
semester baru dah start!

Zura said...

big bos kite minggu depan seminggu xde..g china..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...