Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 29, 2013

...Budak Cerdik Tak Makan Saman...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Isnin~
Monday blues kah?? keh keh keh..

eh, korang ingat tak kes ai sakit vontot haitu..
semalam ai mop lantai n sentai bilik mandi.. pagi nih terasa balik sakit vontot itu..
lupa plak nak makan ubat urat haitu~
adehaiii.

pagi nih x leh membebel panjang2.
keje banyak.. maklumlah isnin khennnn.
mai lah panaskan enjin dulu. layan sekeping gambar budak cerdik lagi bijak nih.
sebijik cam kakak dia~

budak x makan saman~
x bersalah jer muka baring kat lantai dapur.
siap alas kepala pakai penyodok sampah lagi tu haaa~
nasib lah penyodok tuh baru beli..
bertuah sungguh kan~
camner lah mamanye nya x mengilai cam puntianak~
muahahahahaha

sekian.. kesah My Delisha~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

izan mama mia said...

hiihhihi...alahai anak omak..sabau sajalah..huhu

Atia Adina said...

kak ad pun sama ra ... kat umah asyik mengilai jer ... hehehe ... bdk2 ikut sukati dia jer ... grrr ...

Kakzakie said...

Delisha laaagi suka mama mengilai macam puntianak kan sayang... bila lagi nak buat macam ini kan hihi...

mama lieyna said...

Hahaha.. anak2 gitu le.. layan jerlah.. :-) jgn buat perangai kt soping kompleks sudahh.. :-)

Daddy Ziyyad said...

tu namanya "baik punya landing"..
hahaha..

Daddy Ziyyad said...

tu namanya "baik punya landing"..
hahaha..

Tihara said...

dak kecik memang camni..cute nya dia landing gitu :)

~aYu~ said...

mmg menggugat kesabaran je kan.. kiter risau kalau ada kuman bakteria je.. sabar jela..

Aishah Jahirah said...

delisha2....mmg xmkn saman ini budak...haha tapi cute je dia...:)

lizz said...

delisha sama macam sara sama perangai...tapi mummy sara tak ngilai cuma mengaum cam rimau hehe

ct cheery said...

noty yeh delisha ni..hehe

Fifi Nadhrah said...

confident je jadikan penyodok tu bantalkan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...