Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 19, 2013

...Sonok Sangat Bila Kita Di Hargai...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat.. Moga Kita sama-sama mendapat keberkatanNya.
Amin~

jom layan n3 menunjuk2 haini..

Rezeki di hari Jumaat.
Baru je terima nih tau.. panas lagi..
sedang pening2 nak update pasal ape.. tetiba terima parcel dari abang posmen.

Hadiah dari Ena.. 
Hadiah kemenangan pengomen terhangat..hahaha. pengomen terbanyak pada bulan march lah.

Zoom sket~
FM itu..
Comel kan~ kiut sesangat.
suka sebab kat FM nih ade kertas note yang boleh lekat2..
nanti leh tulis senarai barang dapur yang dah abes.

Kad yang kiut miut..

penyepit yang comel lotte!

terima Kasih Ena.. suka sangat ngan hadiah ini.. kiut2 belaka.
jom terjah blog beliau.. 


sekian.. N3 tunjuk2 hadiah~

P/s: ade lagi nak kirim hadiah untuk ai??

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

10 comments:

Tihara said...

chey entry menunjuk2..keh2
alhamdulillah. cute2 hadiahnya..mesti hati berbunga riang :)

zarena heeney said...

hehehhehe tak cukup kertas tu klu nak tulis brg dapur eheh

Fifi Nadhrah said...

waaa.. tak sabarnye nak tunggu hadiah ni..

lizz said...

bestnyer dapat hadiah yang kiut tu...
tu la untungnyer berblogkan...

Eliss Mie said...

seb baik dpt dua ketul FM jugak semalam. kalau tidak menjelez.hehehe

mama lieyna said...

Comey... :-) tahniah..

eB said...

comeynyer. suker3 :)

maszmadi said...

shomelnyewwwww

Papa Mifz said...

seronok kan bila dapat hadiah...:)

Nurul Ain Zulkarnaind said...

comel je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...