Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 18, 2013

...Moga Cepat Sembuh Adik Ku...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis..
Moga semua ceria2 k~ 

Haini 2 2 big boss Outstation lagiii.
cam biasa, Maybe jap lagi ai jadik boss plak.. hahahaha..
okeh melalut dah.

Haini ni nak citer pasal Adik Bongsu ai.. Adik Na.
Semalam Kecoh kat FB kami adik badik bila adik ai Nens bukak citer yang tangan Adik Na dah bersimen~ terkujat gak kakak nye.. sebab sebelom tuh adik Na ade upload tangan dia pakai inai.. 

Rupernyeeee... Adik Na jatuh motor akibat bergesel ngan kete.
dalam kakak dia ngah risau.. dorang boleh bukak citer lawak masa Adik Na nak kene simen tangan kat hospital.. dari ai yang ngah risau boleh bantai gelak berguling2 pulak.



Gambar yang Adik Na Share kat FB Semalam..
kata adik Na retak sikit kat pergelangan tangan.. tapi simen sampai ke siku..
hahahaha.. sudahnye.. bila gatal susah nak garu..
Ahaks.. kesian~

Moga cepat Sembuh Adik ku..
lepas nih x yah ler naik motor lagi.. pinjam jer kete ayah..
ahaks..

My Anis kemain sibuk tanya itu ini bila tengok tangan Mok su dia kena simen.. hahaha
dia kata tangan moksu sama cam tangan papa.. hahaha..

sekian.. Kesah Adik Na~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

18 comments:

Masya said...

kenapa kemalangan ker??? allah kesiannya..

Nafira usof said...

Masya..
Haah.. motor yang adik naik bergesel ngan kete.

Cho Zila said...

alahai.. memang kalau naik motorni jatuh sikitpun mesti kena gak...

Tihara said...

sian adik na, take care ya moga cepat sembuh..

Myra Jay said...

Penangan iklan kat TB, dalam sakit boleh dok buat lawak :)


Moga adik Zura cepat sembuh..
Kena pantang ayam tau untuk kes retak/patah ni..

Sama cam MJ retak kat kaki ritu ;)

Sidratul Muntaha said...

get well soon adik ko zura
smlm aku terbca ade budak pmpuan mati kena gilis lori weih
aih..
lepas ni more carefull la adik ko

Kakzakie said...

Buat lawak tak nak bagi kakak/abang dia susah hati. Tengok luka dia kakak pun ngilu, sakit tu. Moga cepat sembuhlah..

::NureeN:: said...

aduuussss... teringat crita thn 2004, nureen xcident gak
nmpk teruk tp alhamdulillah x der yg patah cuma luka ja
sbb nureen pengsan 2 hari kat spital
4 hari kena tambah aiq.. huhuuu...
moga cpt sembuh ya

izan mama mia said...

nasib tak teruk...abis berparut laa nnt

Eliss Mie said...

Ya Allah sampai bersimen yer. moga cepat la boleh buka simen tu, gatalnya boleh dibayangkan. huhuhu

maszmadi said...

moga adik kak ra cepat sembuh yer...

lizz said...

moga dik naa cepat sembuh...ngeri lak bila tgk tgn dik naa tu...

Atia Adina said...

alahai nasib baik tak der apa2...hati2...moga cepat sembuh retak tu

Fifi Nadhrah said...

moge cepat sihat.. :)

Fifi Nadhrah said...

fifi singgah lagi..

Papa Mifz said...

teruk juga tgk kesan luka tuh, semoga cepat sembuh....amin...

wahida said...

kesiannya...harap boleh bukak cepat simen tu sbb aku dpt rasa gatal tu...sadis woo tak dpt garu!!

zarena heeney said...

semoga cepat sembuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...