Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 1, 2013

...Sakit Pinggang Ke Sakit Vontot Nih??...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Isnin yang cukup melemaukan!
turun dari rumah lambat! bas pon lambat datang! jalan jem (biasa dah) sudahnye sampai opis pon lambat!

masuk2 jer opis, carik2 mana meja ai(over!!) tak jumpa meja.. sebab penuh ngan barang atas meja.. news paper selambak! dokumen dari mesin faks berselerak atas meja! surat dah macam KLCC dah.. OOhhh.. stress tengok meja.
ini ai baru cuti 3 hari.. kalo 3 bulan??? x dapat nak bayangkan!
sabor jer laaaa..

itu satu kes~ ini lagi satu hal nih.. 
semalam punye kesah! xtvt bila weken adalah settlekan keje rumah.
semalam ai mengemas tingkat atas.. sapu lantai, mop lantai pastu cuci toilet.

dalam duk semangat menyental lantai jamban tuh.. bila bangun jer.. eh! sakit laa..
sakit pinggang ke?? cam bukan pinggang sangat.. sakit Vontot ke?? haah lah!!
urat vontot tergeliat ke?? ade ke urat vontot kawan2?? ai konfius dah nih??
kalo urat pinggang tuh rajin ler dengar.

sakit nye x reti nak cakap.. cam pedih2 pon yer jugak..
lepas tuh x leh duduk bangun sangat dah.. nak rukuk sembahyang paling x boleh.. aduhaiiii.. adakah itu simptom2 wanita gojes berumur 30tahun..
huhuhuhuhu.. ai memang x minum susu.. kalsium x cukup kah??

sudahnye.. sampai ke hari nih sakit.. tak boleh duduk lama sangat kat kerusi.. sakit..huhuhu. nampaknye.. kena gi klinik lah petang nih.. tapi kalo doktor tanya sakit ape?? nak cakap sakit vontot kah??? erkkk!

sekian.. org sakit vontot!

p/s: korang pernah kena cam nih?? 

p/s: harap2 Daddy Ziyyad singgah lah blog ai hari nih.. amin~ ahaks



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

23 comments:

Tihara said...

tersalah urat tu, sapu minyak tyt okeh :)

nens cellection said...

a'ah salah urat la tu kan..
kene minum susu jgak..aku minum susu marogold HL kotak tu..time rajin minum la sgt..bila mls mmg bukan pilihan la kan..hehe

zarena heeney said...

pernah gak kena
kena pergi urut tu ataupun sapu minyak panas ~ losyen macam losyen anugerah ker, losyen mustajab ker

utk bagi lancar semula

zarena heeney said...

pernah gak kena
kena pergi urut tu ataupun sapu minyak panas ~ losyen macam losyen anugerah ker, losyen mustajab ker

utk bagi lancar semula

TeacherAzimah said...

mcm tulah bila dah masuk 30s huhuhu...sakit sana sakit sini, i ni paling cpt sakit tang kaki huhuhu...cekgu kan kena byk jalan.

Daddy Ziyyad said...

hahahhaa..

cakap kat doktor, 'saya sakit tulang punggung'


hope awak cepat sembuh...:)

nea lopah said...

hahahaha...baru masuk 30an dah dapat simptom ke? mcm2 lah.. dah lama tak bt keje berat lah tu. hehehe. Jgn minum ais jer insyaallah sakit2 badan ilang.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alamak.. is lagi 3tahun dah masuk 30 dah... uhuk3 (^___^)

Eliss Mie said...

boleh sapu minyak panas kot. tapi panas lak vontot kan.hehehee

Cinta Misteri said...

hahaha...daddy tu pantang diseru, cepat je munculnya. haaaa, tu dah ada saranan. gi jumpa doktor berdekatan dgn segera.

urut pown okey dah kot...erkkkkk acaner erkkk kaedahnya nk urut vontot?

Anamarza Sue said...

Tak pernah kena plak camtu, biasa rasa sakit kat pinggang je

mamalieyna said...

Hahaha.. ahha.. sakit kt tulang vontot kot.... :-)

Aishah Jahirah said...

slalu sakit vontot kalau duduk tak selesa dlm tmph masa yg lama...hahaa apapun moga cepat sembuh...:)

lizz said...

eh samala kiter sabtu ahad time buat kerja rumahkan...fenattt

otot2 penat kot tu yang sakit kot...

izan mama mia said...

p urut lekas,..nnt makin bersimpul urat tuu

eB said...

adoi... mmg skt. eB pernah rs. hu3

ainnoraini said...

mmg sakitkan...
Mmg tak selesa nk buat kerja kalau sakit mcm tu...

Cho Zila said...

aduih....susah lak nak tekakan...

Izan Ishak said...

alahai.. tak dpt membayangkan sakitnya di bahagian itu. tapi mestilah sakit kan lebih2 lagi bila nak rukuk.

Mummy Chubby said...

urat pinggang kot tap rasa kat vontot...biasala, kalo sakit vontot tak semestinya sakit kat situ.mesti ada puncanya...

wahida said...

tak menahan ayat tak jumpa meja tu...hahahaha...

Myra Jay said...

Lepas ni nak mengemas mengemop segala tu pastikan postur dalam keadaan yg betul untuk mengelakkan kejadian tak terduga :)

Hope cepat sembuh

aLyNnZ said...

Hihi..alynn pernah gak sakit vontot nie..tp rasa sakit ala2 bonyo gitu..alamak tak tau ler nak describe bonyo tu camner..hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...