Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 10, 2013

...WW | Gosok Lagi Kakak!...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu..

Oleh kerana haini ai nak kena hantar tender.. makanye kita layan WW haini k.

Gosok jangan tak gosok!
gosok sampai putihhhhhhh

sorang dapat sebelah kasut & berus~
apa yang fenting? KERJASAMA!

sekian.. n3 WW haini.

selamat buat keje semua.. tata titi tutuuuuu.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

24 comments:

izan mama mia said...

baguslah kerjasama nnt minda saderi ngan mama hihi

lizz said...

gosok jangan tak gosok...
rajin dedua ni...

GreenJade said...

nmpak mcm adik yg bersungguh2 aje ni..hihiihihi

Kakzakie said...

Sukalah kakak tengk dua beradik ni sama-sama buat apa kerja sekalipun kasut tu bukan dia punya. Nampak mereka sangat mesra:)

Fifi Nadhrah said...

waa.. bekerjasama 2 2..

TeacherAzimah said...

Kena buli dgn ibu ya...

wahida said...

rajin dua2 ni...

Myra Jay said...

Wahhhh rajinnyerrrr ;)

Atia Adina said...

bagus ra...anak2 mmg kene ajar dari kecik...kak ad dulu dari kecik dah kene basuh kasut sendiri...

nens cellection said...

bagus2 kasut sekolah cuci sdirik..masa kite besor kakak maa je basuh kasut kan..huk huk

Daddy Ziyyad said...

masuk dalam washing machine, lagi cepat! hahaha

mama lieyna said...

Bagusnyee..kerjasama :-)

nea lopah said...

bagus nye..kerjasama gitew!

Norzie hany said...

Rajinnya akan dara zura.

::NureeN:: said...

bagus kakak..
kena berdikari yerr..
pasni turn adik plak :)

maszmadi said...

rajin kakak anis cuci kasut... x lama lagi adik ikut la tu.. hehe

Papa Mifz said...

kerjasama teras kejayaan...;)

..::..aRe-Na..::.. said...

ghajin 2 brdik ni basuh kasut sama2...sonok tgk....

ainnoraini said...

teringat masa anak2 kakai masa kecik2 dulu mcm tu la...pas tu main air..

zarena heeney said...

cinderella kena basuh kasut khekehkehk

Fifi Nadhrah said...

tak habis menggosok lagi? hihi..

Masya said...

basuh kasut sendiri ker?? bgslah .. d kecik kene ajar budak² ni...

Cho Zila said...

baguihnyer.. anak akak si atikah tu akak yang basuh lagi... kasut dia punya hitam memang kalau dia yang basuh tak bersihler..

~aYu~ said...

haha.. sama jela perangai anak-anak kita ni.. kalau dapat berus tak kira la kasut ke baju puyela gigih memberus.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...