Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, April 20, 2013

...KAMI dah semak! Anda Macam Mana??...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Sabtu.

Waaahhhh... sonok lah korang khennn..
masing2 dah berhujung minggu.. ai masih keje haini.. sampai kol 1. huhu
selamat lah berehat2 k!

Tak lama lagi kita dah nak mengundikan..
korang dah semak tempat mengundi korang?
ai dah semak dah.. tolong semak My hubby punye sekali~

My Hubby punye hasil semakan~

ai punye~

Kami 2 2 mengundi kat terengganu.
x sabarnyeee nak balik kampung. harap2 ade lah istihar cuti pada hari Isnin tuh. 
x de lah kelam kelibut sangat, lepas ngundi nak kena gerak balik Shah Alam.
penat tuuu.

okeh laaa.. sape yang belom semak lagi.. boleh lah semak sekarang.
nanti x de lah kelam kabut sgt hari ngundi tu.
dah ade maklumat sikit sebanyak.

sekian.. citer pasal semak tempat mengundi.

P/S: Jangan lupa semak yer~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

14 comments:

TeacherAzimah said...

I pun kene keje hari ni huhuhu....
Dah semak lama dah. Mari kita mengundi!

Nurul Ain Zulkarnaind said...

yong pun dah semak

ct cheery said...

cheery dah semak tapi cm mls nak balik kg..buzy keje ahahaha

Tihara said...

dah semak, tak sabo dah ni..geram sangat dah nak ngundi nih..hihi :)

umi alya said...

akakpun dah

Papa Mifz said...

selamat mengundi yer...;)

Norlizayati Othman said...

Jom kita, pergi mengundi~*suara Balck*. Liza belum semak. hehe..

LYAfrina said...

lya pon dh semak..thn ni 1st time nk ngundi..eksited sket

mama lieyna said...

Selamat mngundi... dh semak jugee :-)

lizz said...

sama la kiter pon dah semak...tinggal memangkah jer belum...tak sabo ni...

zarena heeney said...

dah semak
mari mengundi

Zura Zue said...

nasib baik ingatkan..hehe

Izan Ishak said...

sudah semak... tak sabar jugak nak balik mengundi nih.

Fifi Nadhrah said...

fifi da semak.. ngundi kat kajang je kami berdue!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...