Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 4, 2013

...Pemberian Istimewa Dari Mereka | Terima Kasih Semua...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.

Amacam Korang hari nih.. Parlimen dah bubar kan? semua dah x sabar nak mengundi eh?? 
Perang bendera pon dah bermula kan~ Apa pon yang jadik.. ai harap negara kita Malaysia akan terus aman dan damai. Amin~

Okey~ berbalik kepada tajuk. 
Hari ini ai nak tunjuk2 hadiah~ pemberian dari kawan2.
ade yang agak lama dah ai terima hadiah ini.
tapi ai kumpulkan dalam satu n3 ini jer senang.

Halfmoon shawl..
Pemberian yang tidak di sangka dari seorang sahabat.
juga salah seorang dari Pengiklan kat Nafira blog


halfmoon shawl nih beliau jahit sendirik tau.. cantekkan! pandai dia pilih warna kesukaan ai.. ai belom try pakai lagi.. masih x pandai nak pakai shawl nih. tapi ai akan usahakan jugak nanti.. dah boleh pakai ai share wajah ai yang gojes itu.. muahaha

Shawl ini suprise untuk ai.. memula dia kata nak hantar FM.. sekali bila dah sampai.. dapat shawl dan..

FM Guangzhou!! *sambil lompat bintang~
Koleksi Obesi u! amacam jeles dak Elissmie??

Name card untuk biz beliau.
sape nak tempah jahit manik untuk baju raya, Veil untuk majlis2 besar dan halfmoon shawl,
boleh cuba khidmat beliau.. konfem puas hati.
Terima Kasih Wa~

Seterusnye..

FM Langkawi..
Ole2 dari Sis in Law..
tanda ingatan yang adik ipar dia sorang nih memang giler FM.
Terima kasih Kak Da.

lagiiii.

Dari Ena.. 2 FM yang veri de kiut miut!! sukeeeee!
jom terjah blog ena.. ai suka baca kisah ena 1 famili. kerenah anak2.. dan suka tengok ena dan hubby dia kuar datim. jelesss~


FM Kereta.. comel kan!

FM ais krem!! kiut giler..
saiznye, sebesar duit 50 jer kot.. 

2 FM nih ai menang GA teka dan menang kat blog beliau.

Terima Kasih Ena.

Ade sape2 lagi nak kasi hadiah untuk ai?? muahaha

sekian.. n3 tunjuk2.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

Salina@IbuAqil said...

Comelnya FM kereta tu..
Berkenan ina.. :D
Ni dpt kat Aqil jd koleksi dia le jwbnya.. ;D

lizz said...

semua cecantik...sukala shawl tu..nanti pakaila...mesti lawa...

wahida said...

tetiba rasa nak mkn eskem lepas tgk FM eskem...apa kes??

Eliss Mie said...

jelez jugak ni. ai pun tayang fm baru kat blog dr thailand :) hahahaha

nea lopah said...

comel nya eskrem...

ainnoraini said...

kereta tu comeyyy sangat..

Cho Zila said...

cantik juga tudungtu.. gemar akak tengok padanan warnanya.. banyak gak pemberiaan fmtu..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

alhmadulillah..
murah rezeki zura..
comel shawl!!! =)

ct cheery said...

wah..fm aiskrim..unit..hehe

Fifi Nadhrah said...

bestnye dapat hadiah.. share boleh?

ct rahani said...

cantiknya FM.. jelesss... hihi..

Daddy Ziyyad said...

FM kereta tu mmg unik :)

LiYa HaNiF :: said...

hahaha kita pun nk adiah FM gak hihi..
liya pun baru jer berjnak2 dengan FM nie.. :)

Zura Zue said...

wow..seronoknye dpt bende alah tue...

mama lieyna said...

Comeinye fm.. jeles i :-)

Tahniah ye zura..

~aYu~ said...

untungnya byk dapat gift..

zarena heeney said...

mmg byk gak koleksi yg zura dpt erk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...