Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 14, 2009

...Berita Hari Sabtu...

Selamat Pagi Sabtu sume.. mesti ramai yang x keje kan~ huhuhuhu... aku cam biasa.. mesti keje~ bestnye kalo opis aku nih keje 5 hari jek seminggu... leh cuti lama sket.. ehe~

jom ar layan berita dulu.. sebelom big bos masuk~

Insurans motor RM20 tahun depan

wah!!! best2!! terima kasih kepada pihak kerajaan yang perihatin~ semoga lebih banyak lagi pembayaran yang di kurangkan atau di hapuskan... aminnnn... pembayaran utk pembaharuan lesen memandu x de diskaun ke encik kerajaan???.. hehehehe.. lesen memandu aku dah nak expired dh nih~kikikikiki.. bernas x idea aku???? SUMBER

Kotak cicir RM7 juta

fuh~ biar betol... urmmm.. kalo aku lah jumpe kotak tu~ adakah aku akan buat perkara yang sama???? urrrmmmm( sambil pk) insyaAllah...ahaks~

Jangan cemas dengar tembakan

haaaa... kepada sesiapa yang tinggal sekitar petaling jaya.. sila amik perhatian k.. mana lah tau kan... kot2 ade yang cepat panik tu~ sekurang2nye kalo dh baca hal nih.. x de lah panik sgt~ leh cover2 x terkejut gittu!!

SUMBER

okeh lah.. hope berita yang aku highlite dr 2 akbar nih boleh dimanfaatkan oleh semua..



2 comments:

grow2g3th3r said...

salam...
wah.. kerje erk.. tak apelah yer.. sabar je lah...

apa2pun.. tq for the news... hari ni memang tak sempat nak tengok papers... nasib baik blog nie ada.. heheheh

|| NaFiRaa || said...

grow2g3ther..
w'salam..
jeles sangat ngan orang yang x keje sabtu~

sama2.. kikikiki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...