Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 5, 2009

...Berita Hari Khamis...

Selamat Pagi dan Assalamualaikum~
Memula berita penting! uik cam baca berita plak~ ahakss..
cam biasa..kita mulakan hari Khamis kita dgn berita2 yang aku rasa patut di kongsi bersama..

Diarah sara ibu bapa sepanjang hayat

ini kot yang dikatakan ' Si tanggang zaman moden' sampaikan mahkamah kena kuarkan arahan jaga ibu bapa sendirik.. haih~

Peraturan wajib kereta berusia dikaji semula

fuh~ lega sket baca berita nih.. walaupon kete aku masih selamat lagi.. tapi, kete ayah aku!!! mesti kena... harap pihak berkenaan mengkaji semula tindakan tersebut... bukan membantah usaha murni kerajaan tu... untuk keselamatan rakyat jugak.. TAPI.. tiada beban lain selain dr beban KEWANGAN akan timbul..minta di pertimbangkanlah dari semua sudut..

Wanita mendominasi jika lelaki malas, lewa

hehehehe... x berani nak komen banyak2.. takut tercetus 'diskriminasi jantina' plak..baca jek laa.

sekadar berkongsi ape yang aku rasa menarik.. sumber di SINI.




5 comments:

chugie said...

wah.. bagusnye de berita esklusif dlm blog heheh.. saya ni mmg payah nak mengikuti berita utama.. bz mengalahkan dato' menteri :))

|| NaFiRaa || said...

chugie..
kekekeke.. ni yang saya rasa menarik dan leh kongsi ngan sume...
kekeke..bz sungguh tu~ saya nih baca paper adalah sebahagian keje saya.. big bos suh tgk tender jek.. tapi saya belasah tgk n baca sume..kikiki

grow2g3th3r said...

bestlah...dpt gak infor tentang perkembangan negara...TQ

iem said...

baguslah ada info hari2 camni,kitakan tak sempat nk tgk paper bz sgtlah konon2nyee hehe

|| NaFiRaa || said...

grow2g3th3r..
hehehe.. mekasih sbb sudi baca.. mmg nak kongsi ngan sume kawan2~:)

iem..
hehehehe.. leh kongsi sama2 kan.. mekasih sbb sudi baca dan berkongsi~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...