Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 7, 2009

...Berita Hari Sabtu...

Selamat pagi semua.. aku percaya hari ni ramai yang x keje kan... aku adalah salah seorang pekerja yang kena keje ari ni~ bunyi cam terpaksa jer~..mmg pon!!! haahahaha.. arap2 big bos aku x pandai ler bukak2 blog nih~ karang x pasai2 kena cuti selama2nye... heheheheehe

okehlah... cam biasa lah pagi2 kita kongsi berita dulu...

Syarat kereta 15 tahun masuk Puspakom ditarik balik

alhamdulillah.. termakbul jugak permintaan aku~ Terima kasih kepada pihak kerajaan yang sanggup pertimbangkan semula usul itu.. aku sebagai rakyat terasa lega dengar keputusan terbaru tu... Semoga kerajaan terus perihatin terhadap masalah rakyat~

Banjir ragut satu nyawa, 200 dipindah

fuh~ musim tengkujuh sudah tiba.. keselamatan perlu di utamakan.. harap2 banjir x menghalang aku balik raya ujung bulan nih!! ahaks~


17 kedai 7-Eleven henti jual arak

wahhh.. tabik springg ar pada kerajaan negeri selangor.. sbb bertindak tegas terhadap isu tersebut~ bukan x bagi jual yek.. tapi biar lah kena pada tempat dan kawasan majoriti.. cayok2!!

sekian sahaja berita yang aku highlite pada hari ini.. nak baca lagi banyak berita.. klil di SINI.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...