Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 9, 2009

...Berita Hari Isnin...

wahhh!!! u all.. cuti sakan eh~ bestkan kalo weken cuti sampai 3 4 hari .. baru best~heheehehe
ari nih cam malas2 gittu nak bangun pi keje..

okeh lah.. sebelom big bos masuk.. kita kongsi berita dulu lah.. pagi2 kita buka minda kita dulu k~

Suami tak tanggungjawab punca utama kes cerai

urrmmm.. walaupon bukan 100% lelaki cam tu~ tapi itu lah punca utama kes cerai.. so.. sama2 lah kita berusaha untuk lebih bertanggung jawab.. tak kira laki atau pompuan.. masing2 ade tanggung jawab.


Budak patah bahu kena dera ibu tiri

huhuhu..sedihnye baca~ nak mengalir air mata aku.. cuba anak dia sendiri kena cam tuh!! ape rasa?? geram sgt!!!!

6 hari bayi mati dalam kandungan

errrkkk.. cam ner boleh jadik cam nih yek??? fuh~

Bukan faktor bertudung saja

yeah!!! dah agak dh.. mesti FIQA yang menang~ tahniah!!! juara gadis melayu musim ke 2.


ok.. dah.. selamat bertugas u all...

p/s: aku ngah hepi skrg nih~kikikikiki








3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nape happy tu?
ada pertambahan ahli pasukan ker?

|| NaFiRaa || said...
This comment has been removed by the author.
|| NaFiRaa || said...

yang tu belom lagi.. tahun depan~

ni pasal nuffnang~ ahaks... amount yang x di jangka sudah di kreditkan.. cam x caya jek~ kikiki

mekasih sbb ajar raa wat nuffnang tuh~ ehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...