Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 11, 2009

...Berita Hari Rabu..

fuh~ bz sungguh ari nih.. nak jenguk blog pon x sempat.. almaklum lah... kena handle kerja utk 2 kampeni nih.. terkejar sana.. kejar sini.. ngan bos kecik x mo pickup call nye.. haihhh...

Oleh kerana mereka sesuka hati membuli aku ari nih.. dengan perasaan geram aku saja2 mencurik masa aku ngan tulis blog...hahahahahha..padan muka dorang.. muka aku pon kena skali.. sbb keje melambak kat meja aku~

meh ler share berita dulu..

Lelaki putus cinta amuk

wahhhh... demi cinta.. sanggup buat ape saja.. sampai sanggup bunuh membunuh~ urrmmmm

‘Kita kerugian RM214,000’

huh!!! kalah menang adat permainan... tapi bila kekalahan tidak dapat diterima.. ini lah akibat nye.. prasarana awam yang menjadi mangsa tempat melepaskan rasa tidak puas hati.. harap pihak berkuasa mengambil tindakan yang sewajarnya~

Pisau Cukur dapat lebih RM1 juta

huhuhu... teringin nak tgk~ mesti bestkan citer nih.. nak sgt tgk maya karin berlakon jadik gedik2...mesti comel~

huhuhu.. x sempat nak jenguk2 paper lain.. sumber berita adalah DI SINI








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...