Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 20, 2009

...Berita Hari Jumaat...

selamat pagi yang x bape nak pagi semua..
hari ini aku masih lagi di beri peluang untuk berangan menjadi seorang director.. komputer aku masih lagi kt "workshop" harap2 leh lah siap cepat sket.. banyak keje aku kat dalam komputer tu..

aku juga bernasib baik kerana sume keje2 penting aku dalam komputer tu boleh diselamatkan.. kalo lah x bleh nak selamatkan.. mau pengsan aku... backup ade... tapi lama2 punye.. yang baru punye x de..huhuhuhu...

hari ni aku gagahkan jugak lakonan aku kat bilik nih utk kongsi berita... banyak bende nak n3 sebenarnye.. oleh kerana terpaksa kuar masuk bilik bos ke tempat aku.. jadik x sempat plak nak taip n3...

ok.. kita buka minda kita ngan berita dulu ok~

Pesawah gembira anak cemerlang

harap2 anak2 kami pon boleh membanggakan mama dan papa dia suatu hari nanti.. Aminnnn..

Terengganu terus ungguli UPSR 2009

waaahhhh.. cayalah... terkembang kuncup jap aku... hebat2 jugak anak2 ganu neh!! tapi.. my anis dh jadik warganegeri selangor dh.. hehehehehe.. ape2 lah.. janji 1 malaysiakan!

Wanita mahu tukar jantina menderita

isk3... kan dah sakit badan sendiri.. bersyukurlah ape yang ade pada diri kita... kenapa perlu ubah kejadian yang dah ditetapkan pada kita..urmmmm.

Pengacara TV mengaku khalwat

uik!! abeslaaa.. hehehehehe.. malas nak komen panjang... pikirlah sendirik.. bak kata nabil

SUMBER



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...