Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 3, 2009

...Berita Hari Selasa...

hari selasa.. mood agak serupa cam semalam... ari ni still bawa kete adik ipar aku lagi.. hope kete aku leh kuar workshop ari ni.. aminnnn...

cam biasa lah pagi2 nih~ nak kongsi berita ngan u all sume... sumber berita ni adalah di SINI..

Felda bayar bonus insentif produktiviti


hehehehe.. ini ma and ayah aku yang merasa nih~ dulu dapat jugak tempias kat aku.. skrg nih.. x de dah... adik2 aku lak yang merasa..

Kepala bayi ditemui dalam tong sampah

sedihkan... mana hilang rasa belas kasihan di dalam diri manusia... :(




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...