Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 2, 2009

...n3 yg Terhutang...

sabtu hari tu aku ade terhutang 1 n3.. sbb pic dalam henpon aku x leh upload.. ingatkan nak beli 1 blutooh.. tapi x berkesempatan lagi..huhuhu..

sebelom aku bayar hutang n3 tu.. aku nak kongsi citer sedih ngan korang.. huhuhuhu... kete ku masuk workshop sabtu petang ari tu... GEAR BOX rosak!!! uwaaaaaaaaaaa.... siap kena towing... seb bek time tu aku ngan hubby.. kalo aku ngah balik keje ke ape~ mmg menangis aku kt tepi highway tu sorang2...

lagi sedih bila pomen kete tu kata... charge dia adalah rm1800 ++..uwaaaaaaaaaaaaaaa.... sedih giler... dh lah duit x bape nak banyak... kete wat hal plak... x leh nak salahkan kete gak.. sbb kata pomen kete tu... oil filter untuk gear box kotor.. uwaaaa.. maapkan tuanmu kete.. tuan mu ini x bape arif tentang kete.. ingatkan minyak hitam jek ade oil filter.. upernye gear box pon de oil filter jugak...huhuhuhu.. sadiskan...

ok.. tinggal kan citer yang sadis itu..

nak citer kisah yg best2 lak... hari jumaat ari tu... anis demam..so kami cadang nak gi klinik mintak ubat deman.. sbb ubat demam dia dh nak habis dh.. hubby lak keje malam... di takdirkan petang tu jalan jem giler.. sampai lambat kt umah...so hubby kata x yah masak.. gi tapaw jek..best2...

sampai jek kt kedai... hubby kata kita makan trus jek lah...wew..lagi best~hahahaha.. kami pon mengoderlah...


aku oder nasi goreng kampung + telur dadar

hubby oder mee tomyam

anis??? makan ngan mama kan? banyak dia makan nasi..lega hati aku~

sambil menunggu oder.. kami pon melayanlah dak yang ngah demam ni~
tu dia ngah men susun2 syiling.. pastu dia ajak papa dia beli eskrim laa... yang paling menguji kesabaran...dia paksa papa dia bawa dia pi public fon.. nak tepon nenek katanye.. bila di kasi hp..dia x nak.. adessss laaaa.. sabar jek laaaa..

alhamdulillah... anis dh x demam dah... lega rasa hati bila anak kita dh sihat kan~ cayang anis n papa byk2 kali~ muashx..

2 comments:

@e_da said...

hye.. salam kenal.. thanx sudi ke blog sy...

|| NaFiRaa || said...

e_da..
hai.. salam kenal gak.. sama2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...