Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 2, 2009

... Berkongsi Berita...

urrmmm.. selamat hari Isni sume... walaupon hari ini sungguh blues skali... ku tetap gagah kan semangat aku...huhuhu...nanti aku kongsi kt n3 lepas ni~ sebelom tu... nak kongsi sal berita yg aku baca ari ni...

Pelajar ajuk cara 'bersolat jemaah' dalam gereja

urrmmm.. bukan nak hangatkan lagi berita..just nak kongsi pendapat..Kenapa perlu ade sikap mempersenda adat/cara.. agama/org/bangsa len.. kita kan satu malaysia.. x kesah ler bangsa ape..agama ape.. adat dia cam ner.. mesti kena hormati... kalo betol2 x suka sgt dgn org/bangsa/agama tertentu.. abaikan saja.. x perlulah nak melakukan aksi yg boleh mengancam ketenteraman negara kita nih~ kat malaysia nih.. bukan "mereka" jek yg tinggal kat malaysia ni.. ramai lagi orang yang cintakan kedamaian juga berkongsi tinggal di malaysia.. jangan sebab kan segelintir "mereka" ini.. keindahan..kedamaian dan kemakmuran malaysia nih punah cam tu jer...

p/s: aku memang pencinta kepada kedamaian dan kemakmuran malaysia..

5 comments:

NooR AzNa AwAng said...

betul tu kak..mase mula2 nnmpak artikel neh, ingtkan negara luar..tp rupenye jd kat dlm negara kite neh..
ape punye sengal la org yang buat bende alah neh..kalu rase xnak jd rakyat mesia, blah je la dr mesia neh..menyakitkan hati je nengok..

|| NaFiRaa || said...

haah kan~ mmg geram jek!!

sabrina@bina said...

sy tak smpat pon nk baca paper..t sy komen after bc paper tu k.

|| NaFiRaa || said...

bina..
take ur time.. saje nak kongsi berita.. kadang2 ade yang terlepas pandang masa baca paper..
mekasih sbb sudi terjah blog kita..

Aimi Liyana said...

itu lah, sebab budaya nya lain, pemikiran pun lain..

i love peace too :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...