Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 24, 2009

...Sedapnye...

fuh.. sejuk giler...tangan dah kaku dah kesejukkan.. yang paling geram.. asik nak terkucil jek.. dh ler sejuk... makin lah sejuk...

kalo ujan2 atau sejuk2 cam nih.. ape yang terbayang di pikiran u all.. kalo aku~ makanan lah.. hahahaha...opsss.. tapi bukan makanan moden2 cam burger ke mekdi ke.. tapi makanan yang ala2 tradisional gittu..

meh sini aku bagi contoh... saje je nih... nak buat perut ku makin memberontak.. hahahhahaha.
wew~~ Lempeng!!!!!!! berada di ranking pertama!!!! sedap x u all?? terliur x???hahahahha..

cicah plak ngan gula atau kari.. pergghhh terangkat woooo...
weken ari tu aku dah wat dh lempeng nih!! tu yang dapat snap gambar tuh.. kena plak ari ni upload gambar dalam komputer aku nih.. ternampak plak gambar lempeng aku yang sedap.. pergghh.. dan2 tu jugak aku wat n3 nih.. saje je nak kasi korang memberontak nak masak lempeng... larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

lagi makanan yang best time ujan...

tadaaaa... keropok~ sedap kan... kena plak ngan air teh o panas berasap... perrgghh.. tangkap leleh~

lagi????

hahahhahahha..megi!!! sedap woooooo... nak2 plak huby ai yang masak... terangkat!!!

lagi???

errrkkkk... dah dah!!!! cukup!! cukup!!!.. jap lagi ade yang lunch awal kang!!!

oklah... aku nak sambung wat keje sket.. sementara menunggu lunch nih..

can cin cau..

p/s: eh.. u all kalo time ujan makan ape hah???





2 comments:

mek da ©™ said...

weii sdpnya menu musim hujan tuh..ekkeke..huh terliur lak tgk megi tu..dh lama xmkn lempeng

|| NaFiRaa || said...

shahida..
kan! kan!sedap~ jom ramai2 masak lempeng~hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...