Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 24, 2009

Ibu Hadif's Giveaway - Anugerah Terindah

Bismillah...
aku nak joint contest lagi nih!!
ape??? asik contest jek???
alaaaa... kasi can ler.. menang kalah belakang citer.. janji ai support blogger2 yang buat contest.. murni kan niat aku.. hahahhaha.. belasah...

ok.. contest yang aku nak joint hari ni adalah...



Contest :Ibu Hadif's Giveaway - Anugerah Terindah

Anjuran : Ibu Hadis A.K.A MRS K

contest ini di anjurkan sempena Anniversary beliau pada 23 Disember.. Tahniah Buat Pengajur.. semoga tali perkahwinan beliau akan berkekalan sampai akhir hayat..

okehlah.. gambar yang aku pertaruhkan dalam contest ini adalah...

tadaaaa....
Nama : Noor Anis Nafisha Binti Hanafi
Umur Sekarang : 2 Tahun 8 Bulan.

Noor Anis Nafisha adalah Anugerah Terindah Dari Yang Maha Esa pada kepada aku dan juga suami.. kehadirannya dalam hidup kami begitu bermakna sekali..
Dia lah lambang cinta kami..
Dia jugalah pengikat kasih sayang antara kami..
Dia juga membuatkan aku faham hati seorang ibu..
Semoga Anis menjadi Anak yang solehah dan menjadi Idola kepada adik-adik..
Anis.. kau selalu dalam doa mama..
mama dan papa sayang anis sangat2..
muashxx!!

haaaa.. amacam!! shahdu x?? shahdu kan~ahaks.. arap2 boleh la menyentuh hati para juri..
ape lagi korang?? jom ar joint skali.. untuk keterangan lanjut pasal contest nih sila rujuk DISINI.

sekian.. terima kasih.

p/s: harap2 sudah memenuhi syarat lah puan juri..:)





5 comments:

MRS. K said...

noted..
dah terjah...
gud luck yer...

|| NaFiRaa || said...

MRS.K
wew~ puan penganjur dah terjah dah..

mekasih~

mamaaerish : said...

i polo.... kiter kwn boleh?... :)

gd luck yer

|| NaFiRaa || said...

mamaAerish..
sudah polo awak jugak..
saya pon nak jadik kawan awak jugak~
mekasih~

LeEyA said...

nice blog.. follow erh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...