Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 4, 2009

...Berita Hari Rabu..

macam biasa pagi2 nih~ kita baca berita dulu.. kekekeke.. aku nih rajin bukak paper pagi2 kat opis.. kunun2nye nak tgk iklan tender JKR.. padahal iklan tender hari isnin ngan khamis jek.. sbb tu big bos ai x marah kalo tengok ai baca paper tiap2 ari..opppsss... jgn pecah lobang k..

so..aku pon tulun lah kawan2 yang x sempat baca paper tu... tapi~ aku highlite mana yang aku suka jek lah~ hahahahaha.. apa2 pun.. layannnn~

Waran tangkap ketiga ke atas Radhi OAG

kisah rumah tangga artis.. kalo bleh biarlah jadik tauladan pada kita..

Budak warisi bakat bapa tangkap keli guna tangan

aku ngah bayangkan kalo aku duk kat tempat budak tu... takuttttttt~ banyak sgt ikan nye~

Bomba sahkan tiada mangsa tertimbus

skrg nih musin ujan.. banyak kejadian tanah runtuh~ so.. sama2 kita berhati2.. untuk mengelak kecelakaan..

p/s: sumber berita dr SINI




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...