Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 19, 2009

...Kisah Sedih Aku...


Salam semua..
korang nak tau tak~.. Petang semalam komputer aku kena serang ngan virus..huhuhuhu..
sekarang dah x boleh bukak langsung dah..ngah tunggu org datang repair..
walau bagaimana pon.. aku tetap gigih untuk menulis blog aku dan membaca blog korang sume~

sekarang aku ngah berfoya2 kat bilik tuan Hj Halim..A.K.A managing Director aku.. kira cam ala2 berangan nak jadik director gittu~ahaks..Oleh kerana beliau tidak lagi berada di opis buat masa ini.. aku dengan kejamnye menggunakan komputer beliau untuk membuat tugasan2 aku...

aku x bersalah kan u all???.. nak buat keje mesti kena ade komputer.. kalo x cam ner nak buat keje kan~alasan!!! kasi can ler kat ai nak berangan ok~ :)

oklah u all... aku sambung keje kat tempat aku dulu.. jap lagi sambung berangan jadik director plak..ahaksss... jangan marah~ nanti kena jual u all~~

p/s: x sempat nak kongsi berita ngan u all.. sedih kan~~ :(



4 comments:

♫♪ Shahida ♫♪ said...

alahai ciannya..sbr ye...

|| NaFiRaa || said...

shahida..
huhuhuhu... harap2 cepat lah siap komputer tuh...susah ler...

Elyn said...

takpe2.... sila sambung berangan hehehe

|| NaFiRaa || said...

Elyn..
mekasih~ hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...