Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 11, 2009

Kena Tag!!!

semalam.. time nak balik dah!!! dapat comment aku kena tag!!! orang yang telah mengetag aku ialah.. SHAHIDA.

cuba cek u all nye nama ade tak!! ehe.. sekarang dengan rajin nye aku menjawab tag dia..

1.sila tunjukkan workstation anda

tadaaa... meja aku yang x bape nak kemas sgt... biasa ler.. orang banyak keje~ ahaks..

side tepi belah kanan meja.. ade printer n scanner.. botol pink tu aku punye~ :)

belakang meja aku ade mesin faks dan seangkatan dengannye...

depan meja penjuru belah kiri de rak untuk file aku.. sume file kat situ adalah file utk ISO.. cantik jek dia punye label file kan~ kikikikiki

haaaa... ini lah bilik big bos aku... betol2 sebelah kiri aku... golap??? haah.. lunch time posing... mmg ler cam nih~ kikikikiki


2.sila attachkan gambar anda hari ini dengan senyuman yang sungguh manis.

-nih yang paling x tahan nak letak nih!!!! kakakkakakak.. belasah jek lah~


amacam??? cun x??? kakakakakka... serabai jek aku rasa... belasah jek lah shahida~

3.sila nyatakan sesuatu yang rakan anda tidak tahu tentang anda.

urrmmm...
aku rasa aku manja~ hahahahaha..
aku nih garang sket~
aku ni lembut hati~
aku mudah menangis~
dah dah!!! kang masuk bakul angkat sendirik plak~

4.sila tag rakan-rakan anda.
wah!!! dulu aku x de kawan nak tag.. skrg aku dh de mangsa utk di tag!!! wahahahhahahah..

1. CHUGIE
2. IBU ATIA
3. Dan Sape2 rasa tempat keje dia best~

lalalallalalala..

sekian terima kasih.. kikikikiki






3 comments:

mek da ©™ said...

jwb tag? uikhh mekacih nafira..waa cun arr..hmm cantik opis awk..huhu...byk file iso yer..sama la kite..iso cukup memeningkan..hehe...

eim said...

wah cunlah bilik keje awak..
kalu tempat saya serabai cam org dia gak yg tgh serabut..

|| NaFiRaa || said...

shahida..
mesti bayar hutang punye~ cantik ke?? cam bersepah2 jek!! hahahaha..
ISO memang pening!!!! x suka ISO!! :)

iem..
cun ke??? kikikiki.. awak buat lah jugak tag tu~ leh saya tengok awak nye tempat keje plak.. ahaks~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...