Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 10, 2009

... XTVT Di Hujung Minggu..

Hari ini aku nak coretkan kisah hujung minggu kami.. ape?? lambat dh?? alaaaaa.. boleh laaa.. sbb semalam aku ngah kemaruk wat n3 utk contest..hahahaha... boleh k~

pagi2 pas bekfes.. kami mula jalankan xtvt gotong royong... semua di paksa rela bergotong royong ngan mama.. hehehehehe..

papa bersihkan kereta dan potong rumput.. lupa nak snap pic papa potong rumput... my anis pon gotong royong jugak... dia tolong mama...
-
-
-
-
-
MENYEBUK...
org sibuk bergotong royong.. dia sebuk mandi manda.. aduhai~

MAMA???
ofcoz lah paling bz.. kemas dapur.. kemas umah.. masak.. tgk melodi..oppssss.. kira sambil lalu takpe kan... sbb tu x selera nak snap pic sendirik.. sbb muka serabai.. org bz ler katakan~

abes makan.. tgk melodi..dan sume citer yang ade kat tv.. kami pon siap2 utk beriadah di luar plak...

memula gi taman permainan.. layan anis amin sume yang ade kat situ.. mama penat dulu..pastu pi lah bersantai kat tepi tasik... pastu anis mengajak papa dia gi tgk ikan kat kedai ikan tepi tasik tu...

meh la layan pic anis melasak kat kedai ikan tu... sesape yang ade anak sesuai sgt bawak di pi tengok ikan kat sini... x yah bayar pon~ free jek masuk..

haaaa... tgk betol2 muka dia tu!! ngan pk belah mana dia nak larik nih!! aduhaiiii.. leh slim mama cam neh!!!


antara koleksi ikan2 yang sempat aku snap.. dalam kejar2 pon curik2 jugak snap..

ni lam kolam.. owner dia wat perhiasan jek kot.. ke x muat nak letak lam akuarium.. belasah jek laaaa...

ni cantik kan... ikan emas

kikikiki... bersungguh2 menengok~

oklah.. dalam kelam kabut.. ke sana sini.. siap jugak n3 aku hari nih...

p/s: masih ade lagi contest yang blom settle.. tunggu~ :)








4 comments:

♫♪ Shahida ♫♪ said...

uihhh...tomei ikan tuu..awk..jgn lupa jwb tag kita tau..eeee

|| NaFiRaa || said...

shahida..
uik!! kena tag ke??? okeh!! skodeng jap~ :)

chugie said...

wah..bagus aktiviti ni.. penuh ye aktiviti ujung minggu awk.

|| NaFiRaa || said...

chugie..
hehehe..tgk hari jugak.. kalo time malas.. satu hari tido jek.. xtvt jugak tu.. hahhahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...