Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 6, 2009

...Terkenangkan...

Bila dh abes makan.. perut dah kenyang.. tetiba aku terkenangkan sesuatu... teringat sgt kat bende tu.. rasanye nak balik umah dan2 tu jugak~

nak tau ape yang aku terkenangkan??? tgk lah sendiri~ :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




tadaaaaaaa~ buah anggur!! kikikikiki
geram x u all~ geram kan!! kalo ikutkan saiz betol panjang tangkainye neh... tapi aku amik gamba jadik kementot jek.. belasah lah.. yang pentingnye... aku sgt terkenangkan buah anggur ini.. heheheheehhe

dan ini pon aku terkenang jugak nih.. 2 org jantung hatiku neh.. 2 2 ade kat umah.. sbb nye bbsitter anis cuti balik kg ari nih.. so papa terpaksa amik leave untuk jaga cayang anis.. mama x leh cuti coz annual leave tinggal 2.5 hari saja lagi.. sob sob. simpan utk balik raya haji ujung blan nih.. entah2 kena utang cuti lagi tahun nih!!! kampeni u all leh hutang cuti tahunan x??
kampeni aku boleh.. kan kak eliss kan! ahakss..

sekarang nih.. badan aku jek kt opis.. otak kat umah.. seb bek bendera jepun nek.. kalo x.. mau cuti sekerat hari hari nih..lalalalalla


notes: aku every year hutang cuti~ kekekekeke






2 comments:

Eliss said...

suh laa ng up sket cuti tuh..hahahahaha

ai 25 hari..ada 10 hari lagik..u nak?hahahaha larikss

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
NYAMPAH ai... mana aci.. ai dapat 14 hari jek cuti.. mana cukup..

ng dekut nak bg cuti lebih.. last2 ai amik mc..heehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...