Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 23, 2009

...Berita Hari Isnin...

salam all..
bz sket pagi ni.. sbb kena install balik sume driver kat pc aku nih.. almaklumlah baru kena format.. setelah di uprade RAm pc aku nih.. baru nampak cam pc.. kalo idak~ slow giler..

oklah.. kini aku kembali ingin merancakkan aku nye blog.. jom layan news dulu..

Bayi 6.15 kilogram selamat dilahirkan

errrkkk.. aduhai.. mana lah datang kekuatan si ibu untuk lahir secara normal yek?? aku yang baca ni pon rasa seram sejuk jek..

Laluan ke KL terputus

errrkkk.. cam ner nak balik raya nih???? harap2 pasni keadaan makin baik.. aminnnn

Ibu bapa patut dibenar rotan anak di sekolah

urrrmmm... rasanye betol jugak kan.. sbb murid2 sekarang makin bermasalah.. tapi cikgu jangan lah sewenang2nye merotan tanpa usul periksa.. tapi aku yakin kebanyakkan guru di malaysia ni ada alasan yang munasabah bila merotan. kecuali guru yang bermasalah ler~

SUMBER



2 comments:

nizaa said...

yang baby 6 kg tu besar gilaa...imagine cm na la mak dia lahirkan dia..

|| NaFiRaa || said...

nizaa...
haah... seram sejuk bila imagine.. huhuhu.. seriau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...